Виховна робота

 

Цільові орієнтири виховної діяльності:

  • сформованість основ духовно-морального та фізичного розвитку особистості;
  • сформованість основ національних та загальнолюдських цінностей;
  • сформованість понять та уявлень про важливість праці в житті людини;
  • сформованість понять та уявлень про довкілля;
  • сформованість естетичних почуттів, уявлень і знань про прекрасне в житті і мистецтві;
  • сформованість основних понять про народ, націю, суспільство, державу.

Для досягнення означеної мети передбачено реалізацію таких завдань:

  • створення програми виховання для 6 класу з урахуванням індивідуально-педагогічних можливостей класного керівника, батьків, а також - результатів вивчення рівнів фізичного, соціального, психічного та духовного розвитку учнів;
  • змістове наповнення програми виховання з урахуванням вікових особливостей учнів;
  • задоволення базових потреб особистості вихованця (фізіологічних потреб, потреби в безпеці, любові та прихильності, визнанні та оцінці, в самоактуалізації) в умовах Гуляйпільської спеціалізованої загальноосвітньої школі І-ІІІ ступенів;
  • реалізація у процесі роботи особистісно орієнтованого, діяльнісного, системного, творчого та компетентнісного підходів до організації виховного процесу в шкільному та класному колективах;
  • оптимальне поєднання форм організації виховної роботи: індивідуальної, групової, масової;
  • створення належних умов для особистісного зростання кожного вихованця (створення ситуацій успіху та підтримки), його психолого-педагогічний супровід;
  • співпраця з органами учнівського самоврядування, дитячими громадськими організаціями.

Завдання, вирішення яких дозволяє досягти поставленої мети:

  • прищеплювати учням любов до навчання, створювати умови
  • для засвоєння навчальних програм i розвитку творчих здiбностей;
  • пiдтримувати позитивний мiкроклiмат в колективi та групах
  • на уроках i в позаурочному спiлкуваннi;
  • виховувати турботливе ставлення одне до одного, до батькiв,
  • учителiв, молодших за вiком i людей похилого вiку; формувати
  • найкращi моральнi якостi;
  • надавати квалiфiковану допомогу батькам у питаннях виховання
  • в дiтях кращих людських якостей i подолання негативних звичок
  • i рис характеру;
  • прищеплювати учням загальноприйнятi етичнi норми в поведiнц
  • i та спiлкуваннi;
  • виховувати творчi здiбностi, пiдтримувати iнiцiативнi,
  • органiзаторськi здiбностi та естетичнi нахили в дiтей.

Етикет державних символів
Сценарій до позакласного заходу "Живи, книго!"
Презентація на тему "Небезпека в школі"
Презентація на тему "Небезпечні ситуації на дорогах"

Презентація "Чистота - запорука здоров' я" 
Виховний план. Психолого-педагогічний соціальний паспорт класу

Виховна година "Правове виховання.Пустощі та кримінальна відповідальність"








Комментариев нет:

Отправить комментарий